Aap

is een niet weg te denken knuffel hier ten huize.   Hij heeft een eigen, soms behoorlijk vervelend, stemgeluid maar zijn humor kunnen we hier allemaal best pruimen...
Ja Aap kan goed uit de hoek komen soms.

Toen de gouden flamingo deze apenstof binnenkreeg kon ik niet anders dan meenemen... Ik nam nog eens het eerste patroon van zonen 09, de charlie en combineerde met een blauwe sweaterstof kwestie van het niet te druk te maken...

Frits tevree met zijn apentrui.
Ik maakte ook nog een nieuwe petmuts en sjaal voor Frits.  Maar ik ga hier toch zijn klepje wat aanpassen precies want het is me wat te groot, zijn vergezicht wordt belemmerd begot. 









Prettig weekend iedereen!!
Naai ze!

Reacties

  1. Toffe Charlie zeg! En geweldig dat je die pet zelf maakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super charlie. Ik heb hier nog tro
    Tricots liggen en wist even niet wat maar zo. Ideaal!++

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super tof! Mijn dochter heeft ook zulk een aapje. Het stofje past er geweldig bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha voor het stemgeluid en de humor van Aap ;-) En die Charlie en mutspet+sjaal zijn echt geweldig stijvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap en stijlvol! De stof van sjaal en pet vind ik ook geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !