De rode loper op

Elke van de gouden flamingo vroeg even geleden of Eef het zou zien zitten om op de langste rode loper te flaneren hier in ons dorpje Bornem.  Met natuurlijk een zelfgemaakte outfit en stofjes uit haar winkel.
Eef die was meteen enthousiast, ik ook wel maar ik had zowa schrik... iets zelfgemaakt en daarmee de rode loper op... mmmm...

En omdat het hier om ne winterdéfilé ging, al gaf het weer meer hoogzomer aan, ging ik op zoek naar wat inspiratie...
Ik schuimde het net af en kwam bij één van mijn geliefkoosde merken Bellerose en zag een outfit die volledig bij de dochter past.


Dus ik nam het hemd van www.zonen09.com, maakte er een kwartmouwke van en ook onderaan paste ik het een beetje aan... 

Dat ging al bij al vlotjes, al zette ik effe de voorpanden verkeerd aan het achterpand, ma kom dat was nog vlug opgelost.

Het kleedje daarentegen dat kwam niet zo vlotjes vanonder het naaimachine gerold al ziet het (en is het misschien voor velen) e piece of cake uit.  Het stofje is van de collectie van Lotte Martens.
 Ik nam het betoverend winterjurkje uit het grote naaiboek als leidraad.  Ik versmalde en vervormde.... En bij de hals zit het grootste probleem... Hoe fixed Bellerose die rek aan het katoenen stuk zonder een al te grote halsuitsnijding??? Of is die eigenlijk wel wat groter dan ik bedacht dat die was??  In ieder geval, we moeten hier serieus trekken om het kleedje over haar hoofd te krijgen en ik overweeg nog een aanpassing... 

Eef die ging wat timide de rode loper op maar dat was al snel van de baan... 








van mijn afrondingskes onderaan was ik wel superkontent...




 Hier stapt ze vrolijk rond...




Schmink nakijken...




stof: de gouden flamingo natuurlijk !!
kousen: Bellerose
schoenen: HIP bij zappas 


 Wat streken, zoals een catwalkmodel het betaamt ..



Deze ballon was direkt de beste vriend van Eef ...











Vwala en nu hebben we voor enkele dagen een nieuw huisdier, de flamingo, momenteel kijkt hij mee tv en zo meteen gaat hij mee naar boven...

merci Elke  om hem te verstoppen in onze auto, feest als we thuiskwamen !!!!



Reacties

  1. Cool seg ! Goed gedaan Eef, in je knappe kleertjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalige outfit en <3 <3 <3 voor dat hemdje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo cool dat Eef eruit ziet, echt de max!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is kei mooi! Kinderkleding die ik met veel plezier zelf zou dragen moest het in een paar maten groter ook bestaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij weet echt een nieuwe modetrend neer te zetten! Prachtige outfit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een coole outfit! Mijn oudste dochter zou dit zeker weten te appreciëren! Rodeloperwaardig als je het mij vraagt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mercie! Eef zag dat hemd eerst niet zo zitten maar nu wou ee het niet uitdoen gisteren (nochtans in zachte flanel bij 26 graden:))

      Verwijderen
  7. Kei mooi. Je zou ze zo op de rode loper van een haute coture shop kunnen sturen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kei mooi. Je zou ze zo op de rode loper van een haute coture shop kunnen sturen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een cool chick zeg! Heel chique, niets eraan ziet er "zelfmaak" uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !