De Lotta van Emma en Mona oftewel 6 is geen 7

Da ging ik nu eens rap fixe se,
een gemakkelijk rokske voor ons Inge.
Stof nr1 werd vakkundig afgekeurd door ons Ann. 
En ik zeg vakkundig omdat ze wel gelijk had,
het voorziene stofke viel veel te soepel. 
Dan was het even wikken en wegen,
 als ik al iets in mijne kop heb is 't moeilijk om over te schakelen naar een plan B.
Maar er kwam een winnaar uit de bus!
De panden werden geknipt en met de overlock aaneen gezet,
kan niet misgaan feitelijk,
maar toen ik het rokske zo eens bekeek leek het mij toch zo groot.
En dan viel mijn frank, ik had 7 panden geknipt en geen 6.
Hoe ist mogelijk, bij elk stuk dat ik maak schiet ik wel ergens ne kemel.
Het gebruikelijke rondje lostornen dus, et voilà!









Stof : Mondepot
Gratis patroon Emma en Mona
Superschattige sweater Little Karl marc John

Reacties

  1. Helemaal geschikt voor tieners! I LIKE

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, grappig verhaal met een heel geslaagd resultaat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. #schaterlach, ik gokte eigenlijk op zes rokjes en vroeg me af 'miljaar, wanneer deed zij dat ;)'. De realiteit vrouw, wel, dat had ik nét zo goed kunnen voor hebben, maar uw Inge heeft er toch maar weer een schoon rokje bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. och, een kemel! lang geleden dat ik dat woord nog eens hoorde!
    Het ziet er fantastisch uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha patroondelen te veel knippen, dat zie ik mezelf echt nog niet doen, want ik heb daar toch een hekel aan ;-)
    Nu, als je er nog eens 5 knipt, dan heb je een tweede rokje!
    Het rokje is in elk geval erg mooi en die sweater erbij: i like!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeps :D Leve het tornmesje! Mooi geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, ik dacht al dat je zes rokjes gemaakt had! Grappig, tornmesjes zijn je beste vriend af en toe (jammer genoeg). Tof geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !