Comfortnaaien in de kerstvakantie

Winterstop, weet ge 't nog? Toch rolde er iets vanonder mijn machien, iets simpel, comfortnaaien, gefoefel, gepruts, noem het gelijk ge wilt...
Een restje canvas, een overschotje lint, de ritskes scoorde ik eens in de kringloopwinkel en zijn zo fijn dat ik er met gemak met de overlock doorging. Volgens mij had ik er 9, zoons en dochter graaiden gretig al een paar exemplaren kadokesgewijs weg.



                                                 
               Een ideetje dat ik vond bij Miss Stik

Reacties

  1. Haha, ik maakte er vandaag ook eentje en nam me voor dat in het vervolg vaker met de restjes van mijn stof te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig als de mama geschenkjes klaar naait en je kan het weg nemen hihi. Leuke tasjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk die gekleurde ritsen en dan dat bijpassend lintje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gecombineerd met de gekleurde ritsen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geestig bandwerkje! Ik heb dat stofje ook nog liggen, en ritsen slingeren hier wellicht ook wel nog ergens rond ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuk, vooral de verschillende kleuren risten maakt het net even anders. En ook al had je een winterstop. Soms is het fijn om toch even iets kleins te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !