I can see clearly now...

the rain is gone !!! I can see all obstacles in my way...

Enzovoort enzovoort, allez dit liedje heb ik in mijn hoofd sinds het maken van de jill jurk van lmv in een stofje van bij liesellove.  
Ik zag het kleedje voor me in veel kleurtjes en met het zonneke op ons bolleke...

Mevrouw khadetjes heeft eigenlijk al alles gezegd bij het posten van haar schone versie van het jurkje.
Het staat vlug in elkaar en het rimpelen kwam goed, zelfs de achterkant is goe gelukt... daar had ik even niet aan gedacht bij het kiezen van mijn stofje zeg.... Tot ik de voorkant knipte en bedacht dat die achterkant het schoonst zou zijn als ik het liet doorlopen (om gene papegaai zonder kop te hebben ofzo ee)...

Maar het lukte, mede doordat ons Sandy zei mja gewoon goe aanduiden en niet beginnen gelijk een kieke zonder kop.  Inderdaad ik deed het opt gemak en dat gaf resultaat :).

Eef die wou het kleedje al vandaag aan (voor de foto deed ik haar legging even uit zenne :).
En nu stop ik hier even met kleedjes want haar kast is gevuld voor komend seizoen wat betreft kleedjes.  Tenzij ze hier nog een groeispurt krijgt natuurlijk, want ik vraag me af waar die blijft...




ter info: mijn ouders zetten binnenkort een nieuw laagje wit zenne



 doorlopende print... yeahh...








Imagineert uzelf even de sandalen aub, die heb ik nog niet voorhanden


Prettig weekend nog !!!


















Reacties

  1. Super mooie kleurtjes! Ze staat er echt fantastisch mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof! Dat stofje zou ik nooit zelf kiezen, maar zo verwerkt geeft dat precies toch wel een tof resultaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat dacht ik ook,maar het resultaat is juist heel mooi!

      Verwijderen
    2. Ja, dat dacht ik ook,maar het resultaat is juist heel mooi!

      Verwijderen
  3. Tof in dit vrolijk stofje! Instant zomergevoel! En hoera voor de doorlopende print!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar het bij mij lente is, is het hier hoogzomer... <3!
    En met doorlopende print en al, sjieke dingens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai die doorlopende print is knap gedaan,ik ben zo ver nog niet maar het kleedjespatroon is al uitgeknipt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Ik krijg meer en meer zin om dit jurkje ook te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een kleurenpracht!!
    En doorlopende print, sjiek jongske. ;-)
    Ik zie het totaalplaatje met sandalen al helemaal voor mij, dat komt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super, super, super!!!!! echt waar heel erg mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie doorlopende print op een schitterend jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. die tweede foto, wat een heerlijk snoetje :-)
    mooi jurkje ook trouwens, perfect voor de zomerdagen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke jurk... Wordt hier eerstdaags zeker ook nog in elkaar gezet! Blijkbaar is het een heel populair modelletje want blogland wordt ervan overspoeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit kleedje geeft mij zo'n zomers gevoel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Soms mis ik posts, en ik snap niet waarom. Ik zweer het, deze stond voor vandaag niet in mijn leeslijst, anders had ik hem meteen gezien! Lekker zomers!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !