Drie koningen, drie koningen

op een rappeke.
Ik moest vlug iets in elkaar flansen gisterenavond want Frits had weer een briefje bij (al had ik dat natuurlijk ook gewoon kunnen weten want wat is er op zes januari, duh! maar deadline werken is ook wel fun).
Ons Sandy fixte grote stukken stof van de kringloop.
En ik stikte de cape van stof voor durf het zelvers 1.
Snel nog een kroon en t was af.



Ik vind het eerder wat prins karnaval niet? Ma kom hier wordt er gezaagd door die twee over wie nu de cape mag en wie de kroon.
ok :)




Reacties

  1. Dan heb je dubbel gescoord, de prins moet toch over enkele weken al verschijnen!
    Coole prins/koning als je het mij vraagt, met zijn basketsloefkes aan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, dat is toch keihandig, nu kan hij ineens ook als prins carnaval verkleed gaan. ;-)
    Goed gedaan joh, last minute naaien, dat is ook 1 van mijn specialiteiten...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !