Op de valreep...

...toch nog iets gemaakt. Want na de feestoutfts werd er hier 's avonds meer me het ventje in de zetel gehangen dan wat anders. Zo'n husband en 3 kinders die 14 dagen thuis zijn is echt nefast voor mijn produktiviteit. T kan eens deugd doen maar het mag niet te lang duren. Volgende week se, dan staat hij weer met de late en kan ik weer losgehen.

Ik maakte een koker uit Zo Geknipt 2, de kleinste stond hier al een tijdje in de hal, gevuld met sjaals, mutsen en handschoenen, maar na de korte winterprik puilde hij al snel uit. Ik maakte nog een exemplaar, de eerste keer dat ik met decovil light werkte, stevig zenne, en met een keergaatje komt ge dan niet toe, maak er maar een keerGAT van. De boomstronkenstof komt van Ikea en de andere stof is eigelijk een tafelloper, ook van Ikea. Nu passen de 2 niet zo goed bij elkaar en ik overwoog al om de kleinste naar ons Ann te geven omdat dat beter bij haar interieur past, maar hij doet hier wel goed dienst natuurlijk.





En voor straks, allemaal goed feesten! Maar zijt voorzichtig eh ;-)

Reacties

  1. Ja ma hier zou em toch volledig tot z'n recht Koome ee ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ann zou er zo content mee zijn. En jij maakt toch gewoon een volgende, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben fan van die boomstronkenstof!
    Voor kerst maakte ik er boomstronkenkussens van. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !