De lottaskirt van Compagnie M

Ons Ann maakte de jurk al eens, heerlijk prinseserig!
 En toen kwam de oproep van Marte van Compagnie M om de lottaROK te testen,
          in tiener en damesmaten. Prinseserig is hier al lang geen optie meer maar ik wist meteen welke twist IK de lotta zou geven.
Een etnisch printje van bij Mondepot zou het worden en de knopen zouden geen knopen zijn.
De handleiding, weliswaar niet in mijn moedertaal, loodste mij vlekkeloos naar een netjes afgewerkt kledingstuk en ruim voor de deadline stuurde ik mijn bijdrage door.
















Hemd en kousen : H&M
Trui : JBC 
Schoenen : CKS

Reacties

  1. Mooooi! Het stofje past perfect bij het leuke detail op het zakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klasse! Perfecte outfit op zijn geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kei tof seg! wat een tof stofje, en leuke 'knoop'!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schoon, en de styling is er boenk op !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ow, dat staat allemaal heel erg mooi. Dat rokje heb je goed getest, maar is zo mooi in combinatie met die trui en die laarzen met hoge kousen. Super vind ik dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sjieke dinges!
    Ik gaf me ook op als tester, maar was er helaas niet bij.
    Deze versie is alvast prachtig. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo tof in combinatie met die kousen en de trui !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wie wil in godsnaam prinsesserig als je ook zoiets kunt krijgen... nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zalig! Ik hou van de outfit en dan toch van die stoerdoenerij! ;) M

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi geheel! Past perfect bij een stoere meid! (An)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !