Zeeman/Anne Kurris

Ik wou eens iets proberen en mixte een zeemanshanddoek met een Anne Kurris stofje, nu ja ik vind het niet slecht maar achteraf bekeken:

- de print moest op de borst beginnen (daarvoor was de handdoek te klein)
- had ik niet beter een ander stofje gebruikt dan de zeeman stof? Het staat zo stijf die stof...

Maar hoe zeggen ze dat? 't kwaad is geschied? Eef vindt het top he a ja zo zacht mama, ik wil dit nu aandoen... wel spijtig dat het zacht niet vanvoor is en geen lange mouwen zeg mama....

mja se nen test dat zeker gedragen wilt worden :)

En als ik naar dat kleedje zie dan denk ik altijd, allez nu peinst da rendier is het dit dat ze met mij doen ofwa?  Mja ik hou wel van kleding met zo een boodschapjes, denk nu niet aan milieuactivistetoestanden enzo (daarvoor moet ge bij de wederhelft zijn voor milieubewust... hij denkt groen maar ik nuanceer dat naar donkergroen en zeker geen frisgroen hoor), nee daar hou ik me niet mee bezig, meer banaal,
t shirt met make tea not war (banaal?) met een vrouwenhoofd en theekopje kocht ik voor Eef,
let's go bananas (scotch) voor Frits
ja zo van die dingen vind ik wel leutig,

- en daarom liep er eens een rendier met nepbont in mijn hoofd rond -
- Oh Dear - 







mama het is koers ik wil gaan kijken... en ondertussen zitten ze op hun stoeltje klaar op het voetpad,
prettige zondag !!

Reacties

  1. Heerlijk weertje voor een koers! Geniet er maar van!
    Ik kocht ooit ook eens keukenhanddoeken voor een meisjesjurk in de ikea, uiteindelijk eindigden ze hier waarvoor ze effectief dienen. Het stofje werd wel soepeler na wat wasbeurten (maar nog steeds moeilijk te strijken).
    En ik vind de match wel goed, het is toch maar fake-bont hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gewaagde combinatie, maar ik vind het wel iets hebben hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een voorkeur voor herten,elanden en dergelijke!Mooi gedaan,jammer dat het stof wat stijfjes is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat ziet er inderdaad wel een lekker zacht kleedje uit!
    Ik gebruik de handdoeken van de Zeeman om af te drogen, maar het is toch niet helemaal je dat, pas na echt verschillende wasbeurten drogen ze iets of wat...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh!! Me encanta el vestido y la combinación!! La niña esta guapísima....
    Te dejo este enlace por si te interesa:
    http://diymiscosasdecasa.blogspot.com.es/2014/09/iniciativa-diy-kids.html

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !