Maëlle en Mondepot

Kijk eens aan, mijn eerste jas, en dat allemaal zonder gekluns en geklungel.
Enkel het afprinten van het patroon van Ienemiene zorgde voor wat turbulentie,
wat volledig aan mezelf te wijten was, iets met automatisch roteren ofzo.
Een super patroontje, duidelijke uitleg, 
voor ge het weet hebt ge daar maar eens helemaal alleen een jas in elkaar gestoken.
Inge is nog niet helemaal overtuigd, maar dat komt wel, 
als de vriendinnekes ook hun winteroutfits beginnen dragen.
En we gaan nog op zoek naar een gepaste sjaal,
ik had gedacht aan iets anders dan blauw of zwart,
maar wat dan? Tips zijn welkom.





Stofjes beide Anne Kuris bij Mondepot.

Reacties

  1. Wow! Vertel Inge dan maar eens dat dat een heel schoon vestje is, met mijn complimenten :)
    Ik ben geen opper-combineerder, maar oker zou hier heel mooi bij zijn, of een oranjetint. Misschien eens aan dochterlief vragen wat zij er graag bij wil?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou ook spontaan voor okergeel gaan! Supermodekleur deze herfst/winter en past sowieso goed bij blauw en bij zwart. Kan niet mislopen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. supermooi! toont die jas es aan haar vriendinnetjes, ze zal ze direct met veel plezier willen dragen want ze zullen allemaal zo eentje willen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat mooi! En wat een mooie stoffen!

    Ik dacht ook direct aan okergeel (zie hierboven dat ik niet de eerste ben ; ) En dan zo'n grofgebreide of gehaakte muts met een pompom erop: Helemaal af en .. helemaal van nu, toch?

    Bedoel zo'n soort muts als hier: http://www.zilverblauw.nl/2014/08/27/mutshave/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleur van die jas!
    Ze zal wel snel overtuigd zijn, dat kan niet anders joh. ;-)
    De voering vind ik echt plezant.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh wat een mooi jasje! En eerlijk waar ik dacht ook meteen aan oker geel. Mijn Rikkemie had vorige winter een oker jasje met een muts en sjaal in dat donker blauw en zwart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amai, al zoveel tips, en jullie gaan unaniem voor oker, we zullen er eens werk van maken dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige jas! Voor de sjaal zou ik voor mint gaan, niet zo warm als oker, maar wel een mooie combinatie denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oker, of gewoon geel, zeker weten! Schoon werk seg!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !