Van onder in de kast

Een paar uur geleden hing ik (ja als één van de kinnekes van de kinnekes dit leest ga ik volledig moeten zijn)... zoals wel meer, telkens ook wel uitgebreid, het geval is... weer eens met 't oudste kinneke cloots aan de lijn.
K zeg allez jong post nog is iet, ze had juist een uitstapke naar de kringloop achter de rug dus das altij wel interessant en ik wil ook wel is wete wat ze nu weer op de kop heeft kunnen tikken...  Ja morgen zenne, allez maar morgen zien ek het al int echt (ja ik ben een zeer kerieus persoon, wachten is moeilijk).
Soit, een half uurke later pakte ik dit vanonder uit de kast:


Wa is da? Awel da weet ik zelf ook nog nie vo 100 procent maar ben er vorig jaar eens aan begonnen. k Dacht ga is iets maken dak dan nadien kan omhoog hangen, koop me ne kader. 
Die 'n avond in allerlei tijdschriften en boekskes beginnen zoeken en uitgeknipt en uitgesneden wat ik leuk vond en dacht dat wel in aanmerking zou komen ... 
Een paar weken later schoot me nog is iets door m'n hoofd: dan moet ik iets doen me ne foto van de protters, dus ne foto afgeprint (ene van een uitstapke naar Doel) en ge zie dat moet dan een collage worden he.

Maar ver zit ik dus nog nie he en ik dacht awel k zal dat is posten misschien geeft da moed, inspiratie, misschien iemand nog een ideeke ofzo, 

nee om eerlijk te zijn, ik post dit eigenlijk om mezelf zowa aan te zetten om da af te maken, of kom toch al verder te doen seg.

Das al van vorig jaar een idee en da linkerhoekske is dus 't enigste da al vastplakt...
nie te doen e.

Maar k ben terug gestart he, das toch ook al iets!
En hopelijk geraakt da vant jaar nekee af, beginne da ga ... maar afmake...










Reacties

  1. Da hoekske is al wel heel schoon. (Zie dat als een aanmoediging om verder te doen... ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !