DE Collega's afl. 25: het late kerstfeest

Morgen is het weer zover.  Naar goede gewoonte, het late kerstfeest met de collega's.
Namen voor de kadootjes hadden we reeds getrokken in november.  Het feest zelf is altijd aan de late kant wegens een nogal hectische eindejaarsperiode en werken geblazen in plaats van feesten.
Maar niet getreurd, uitstel is geen afstel...

Dit jaar trok ik W., moeder van drie en dan nog haar husbandie (zo noemt zij hem soms, ik vin da hier nie uit :)
Als je met W. praat zegt ze vaak dat moet ik opschrijven, wacht ik schrijf het op... ja k zou da is moeten opschrijven.  Wat volgens mij niet verwonderlijk is hoor, haar dagen en hoofd zijn wsl altijd wel gevuld zoals bij velen onder ons.
Ook haar handleidingen op haar bureau duiden op een redelijke drang naar opschrijven om te onthouden, wat ik haar niet kwalijk neem, in tegendeel, haar handleidingen komen steeds van pas.

Maar dus zocht ik het internet af naar een passend kado en bij elisanna vond ik het.
De portepapjee, hier pimped out tot een leuk gadget voor de steeds bezige vrouw/moeder/echtgenote.
Nog een bijpassende fedha van khadetjes  gefixed om haar kadootjes (oorbelletjes) in te steken...

En nu maar hopen op een tevreden collega!  En een leuk feesje...


stof: jeans modecoupon sint niklaas en veritas voor het katoentje


geriefjes om te pimpen: Hema en flow (stickertjes)


paspel: Hema

Reacties

  1. Amai, met zo'ne cadeau zou ik ook heel content zijn. Met dat kaartje lag ik behoorlijk plat, gij lijkt mij een scheef madam ;)
    -geniet van jouw fedha enthousiasme!-

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bekke scheef is wel oké, je fedha is een uitvinding op zich, snel klaar en superleuk vo allerlei dingen :)

      Verwijderen
  2. Superleuk kadootje! Zo te lezen zal W. hier wel gelukkig mee zijn.

    Creatieve groetjes van het Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LOL met dat zinnetje 'dat ligt op de trap', dat ga ik ook eens doen want al jaren doe ik hetzelfde maar al jaren hebben mijn huisgenoten dat niet door

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dit is een wasmand is ook nog een leuke optie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !